Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 13 januari 2013

Av Teddy - 13 januari 2013 18:32

Här är jag igen, äntligen tillbaka. Jag har dock inte varit i kyrkan idag, som jag sa, men fick lite annat att göra istället. Jag försökte få igån ett högtalarsysten, men det går fan inte att få igång något utan strömkabel, det är hopplöst. Hur kan en kabel bara gå upp i rök? Jag har letat i princip i hela lägenheten, men den finns ingenstans, fattar inte att saker bara försvinner. Men ja, den kommer la fram igen, får jag hoppas. Annars är det bara till att köpa en ny kabel, det är ju ett bra system, vill fan ha igång det :). 


Jag har ju även satt en ny header här, inte så bra, men det kommer en bättre. Men måste först ha ett bättre progam, väntar tills en viss person skall svara, så kommer det en bättre :). 


Men mycket mer har jag inte gjort, har mest suttit vid datorn :) hahah. Men jag har i alla fall inte sovit, så det är bra, kanske man kan somna lagom tid ikväll. Har lite att fixa imorgon och på tisdag är det praktik som gäller. Fyfan alltså vad skönt det skall bli, och kul för den delen med, det är så jävla härligt gäng man är med på jysk. Så det är perfekt, just nu känns det som det inte kan bli bättre, eller ju kanske. Men mitt liv är relativt bra nu ändå, jag är lycklig i alla fall, och det är huvudsaken. Känns skit bra :) :). 


Men nä nu har jag inte mer till er, bjuder på en liten text också, sen får ni ha det så bra allihop! 

VI höres snart igen Kram på er allihop :)


Kan inte låta bli att tänka.

Kan inte låta bli att längta.

Kan inte låta bli att drömma.

Min kropp den är kall.

Min själ den är död.

Men när jag ser dig så slår mitt hjärta.

Mina ögon dem glittrar.

Min kropp den pirrar.

Du är den jag vill ha, du är den som får mig le.

Du har fått mig leva på nytt.

Du är min ängel.

Fått mig upp ur en grav så mörk och tom.

Jag gillar mina känslor, jag gillar dig.

Jag gillar när du ser på mig.

Du får mig till en plats, som jag inte trodde fanns mer.

Du får mig åter igen le, efter en mörk och kall stig.

Du är underbar, min underbara ängel är du.

Säg att du inte lämnar mig, säg att du finns där för mig.

Jag vill inte tillbaka ner, tillbaka till den mörka grav.

Om bara du och jag kunde leva ihop.

Kunna ligga dagarna igenom bredvid varandra.

Du finns för mycket i mitt huvud, du är en ängel.

Jag gillar dig, min bästa ängel.

Glöm aldrig att jag finns, glöm aldrig mina ord!

Av Teddy - 13 januari 2013 07:36

Godmorgon på er alla!


Jag hade lite tråkigt, satt och lekte lite med datorn, och camen :). 

Men nu skall jag upp till mamma och väcka henne, fyfan va jag tycker det är kul, dock var det hon själv som sa att jag skulle väcka henne om jag var vaken. Och nu är jag det, så då gör jag det :) hihih. 


Men jag bjuder på fyra bilder och en text..  

Ha det gutt allihop, puss o kram på er, så höres vi snart igen :). 


 


Att vakna upp bredvid dig.

Se ditt hår rufsigt på kudden.

Kyssa din nakna nacke, och ha din blota rygg vänd mot mig.

Lägga om min arm, runt din kropp när täcket glidit ner.

Krypa mig sakta mot dig och somna om.

Göra samma sak på kvällen och varje morgon.

Jag lever för det, jag lever för dig.

En ängel har kommit, en ängel är du.

Du är underbar och jag älskar dig!


     

Av Teddy - 13 januari 2013 02:51

Nu sitter jag här igen, denna sen timme, och skriver till er. Återigen har det gått en dag som jag sovit bort helt. Jag måste på något sätt rätta till min sömn, specielt eftersom jag på Tisdag skall till praktiken igen, men hur fan skall jag lyckas?! Det är frågan!


Men men, jag får la hitta något o göra idag, så jag slipper sova. Nu skall jag sitta här, vid datorn, och vete fan va jag skall göra. Lova att ni inte skratta åt mig nu men jag tänkte, om jag är vaken, gå på gudtjänsten klockan elva idag. Vill se lite hur vår fina kyrka har blivit nu efter ombygnaden. Men vi får se, det lär ni snabbt få reda på, jag lägger la upp ett inlägg om jag går ditt :). 


Men aja, nu har jag inget mer att skriva, just nu i alla fall. Lär komma mer under dagens gång, oavsett om jag går till kyrkan, eller inte. 


Jag bjuder er på en bra låt, eller mer, en sorlig låt kanske! Men aja ha det gutt, så höres vi snart igen XD.

Ovido - Quiz & Flashcards