Ich bin mir selbst!

Alla inlägg under september 2012

Av Teddy - 24 september 2012 15:21

Tjenare tjenare.. 


Då har man äntligen fått igång sin laptop, efter mycket besvär! Men men jag brukar få som jag vill med mina datorer och sååå blev det även den här gången. Nu kan man vara hemma hos älskling och samtidigt sitta vid egen dator, även om jag måste ha en annan skärm kopplad. 


Nu ska jag fortsätta med datorn här och se om jag lyckas koppla mina servrar till den, fast att jag har glömt deras ip, plus att inte den korkade Magnus svarar mig!!! Dum han är.. XD


Eller vänta.. kom på en sak! Ni kanske vill veta lite om vad jag gjort sedan den 18:e? Jag var på ullared i lördags med Louise<3, Robin och Alexandra. Lite stressigt var det eftersom vi hade en buss att passa, som skulle köra vid 16 tiden, dock blev den ändå försenad.. men men! KUL VAR DET. XD



Mycket mer har jag inte gjort, så nu får ni hålla ut tills jag återkommer igen...

Ni får en liten låt att lyssna på, så länge!   HA DET NAJS SÅ HÖRES VI SNART !!

Av Teddy - 18 september 2012 15:26

Då sitter man hemma vid sin dator, men idag utan frugans närvaro.. jag lämnade henne ensam hemma hos henne! XD

Hon hade varit styg, så hon får sitta själv o skämas lite..    hahahaha!


Nää, skämt o sidor! Men idag gick jag ut själv, för jag skulle ner till socialen och hon orkade la inte följa med eller nåt, va vet jag. Men men, man behöver inte vara 24/7 bara för man är tsm? eller?! Det finns ju telefon och msn, så man är ju egentligen med varandra ändå, fast man inte ses, eller vad säger ni? HAHAHAHAHA XD ! 


Men nu ska jag fixa lite me min dator och sedan se om jag orkar sticka ner till soc en gång till, eller om det blir till att göra det imorgon?! Man vet ju aldrig riktigt med mig.. haha! Sen blir det la att träffa lilla Robin senare idag och se på hans moppe, om han nu slår till och köper den, vill säga! 


Nu får ni har det så gött allesammans.. SÅ HÖRES VI SNARY IGEN !! PUSS PUSS O KRAM PÅ ER ALLA !!   


NI FÅR EN LITEN LÅT O LYSSNA PÅ ... 

Av Teddy - 17 september 2012 21:04

Ber om ursäkt, men jag måste nog byta mitt lössenord, till portalen här. Frugan lyckades som ni såg hacka den.. haha!


Men men, det hon skrev stämde överens om vad vi har gjort, så det är inte falskt i alla fall   

Älskar dig Lollo, mitt hjärta   


Men men.. nu har ni fått ett inlägg utav mig och ett av frugan! Så nu ska vi la hitta på något annat och ni får återkomma hit imorgon o få mer .. 



HA DET GÖTT.. Så höres vi !!

Av Teddy - 17 september 2012 18:59

Hejsan idag blir det frugan här som skriver i hans blogg, för gick in och duschade, idag har inte vi gjort något speciellt men igår förlovade vi också oss, jag bara gav han en ring och sa nu är vi förlovade baby, han hann inte ens säga ja eller nej, haha det gick så snabbt! roliga är att den 29 sep så är det en månad med oss i vårt förhållande, och de gick inte ens en månad utan att bli förlovade höhö, men vad gör man inte för den man är lycklig med, och trivs med?   iallafall nu får ni ha det så göööött! Puss och Kram    och jag bjuder på en nice låt :)

Av Teddy - 14 september 2012 01:15

Nu är man här igen och tänkte ge ett litet, slutet av veckan inlägg.. haha!


Dock har det inte hänt så mycket denna vecka.. Men lite har jag dock gjort, man kan ju inte sitta en hel vecka och inte göra nåt, eller?! Det kanske man kan, jag har ju inte provat.,


Fan vaa jag har lust att åka på en kryssning till finland! Speciellt om man kan få åka gratis.. Men men, inte vill man åka själv, såå tråkigt !! HAHAHAHA


Annars har jag tränat, sökt jobb, varit med älsklingen och lite annat smått o gott.. Men jag börjar klättra på väggarna mer o mer asså, jag MÅSTE FÅ ETT JOBB SNART! Annars kommer jag fan gå sönder helt :( .. 


Nä nuu har jag icke mer att skriva..

Ska försöka fixa spelservern lite och se om man kan få igång CS och L4D igen.. XD



LYSSNA O NJUT DENNA LÅT SÅ LÄNGE.. ( ps. riktigt så illa är det inte me mig dock ) HAHAHAHA XD

Av Teddy - 10 september 2012 21:51

Hejsan hejsan!


Jag skrev ett långt jävla inlägg innan, men då min dator startades om efter en uppdatering, så hann jag inte spar det. Men men sånt är la livet? eller? 


Men nu är det så att jag inte komma ihåg det jag skrev innan, så detta får bli lite improviserat. Nu är jag i alla fall hos mästerkocken Louise, hon är så duktig min älskling. :) hahaha..

Sen blir det att träffa Robin lite och sedan dra hem o lägga sig. Ska liksom upp tidigt imorgon, tyvärr måste man ha lite plikter att sköta. 


Men men.. kommer mera,+ en dikt som jag la upp innan, men då jag nu inte har min dator så har jag heller inte mina texter här :( .. 


Bye Bye.. VI HÖRES !!

Av Teddy - 4 september 2012 17:34

Nu är jag åter här igen..


Idag ska jag börja med att säga en sak till alla er som klagar på att jag blogga; DET ÄR INTE BÖGIT ELLER NÅGOT ATT SKRIVA EN BLOGG!! JAG GÖR DET INTE FÖR ATT NI SOM INTE TYCKER OM DET, SKA LÄSA DET... UTAN FÖR ATT DEM SOM VILL LÄSA, SKA FÅ DET !!! Så snälla ni som klagar, bara skit i att gå in här!!!!!!!


Det var de! Nu vet jag inte va jag ska skriva mer.. min energi har har liksom tagit slut på att fundera ut det där XD. Men jag ska i alla fall inte sluta me min blogg, men jag kommer kanske inte skriva varje dag och det är dock en sak som ni får leva med. Men nu ska jag fortsätta skriva lite privata saker :). 


Men men.. ni som vill fortsätta följa mig, ni får mer än gärna göra det XD. Men ni som ska klaga.. KAN DRA !!! 


HEJ SVEJS.. Så hörs vi sen :)

Ovido - Quiz & Flashcards