Ich bin mir selbst!

Alla inlägg under februari 2013

Av Teddy - 8 februari 2013 06:56

Idag är det äntligen fredag och helgen är hos oss. Klockan är nu 06:44 och jag är vaken, faktiskt ganska pigg, ovanligt pigg faktiskt. Jag har sovit i drygt tre timmar, jag hatar att inte kunna somna på kvällarna, när man skall upp dagen efter. Men nu blir det i alla fall att vakna till liv med en cigarett, vilket jag gör nu, och sen blir det duschen.


Idag händer det som alltid händer, alltså praktiken, sen skall jag antagligen träffa en kompis efter det. Men sen vet jag inte vad som händer, men det blir la att sitta vid datorn och vid skype, om man inte somnar tidigt idag när man kan sitta uppe. Skulle inte allas förvåna mig!


Men nu får ni ha det så gött idag, så hör jag kanske av mig senare ikväll eller något.

Kram på er mina underbara läsare xD …

Av Teddy - 7 februari 2013 19:57

Jag är nu åter här igen, efter drygt en vecka, men jag har inte riktigt haft tid, att skriva varje dag. För det första så har jag praktik varje dag, plus att jag vaknat ungefär en timme innan jag skall börja, vilket jag måste ändra på. Ändrar jag på det, så kommer jag jo även skriva till er varje dag, i alla fall på morgonen som jag gjorde innan. 


Men sen sist jag skrev har jag som sagt haft min praktik, haft några möten och även lite telefon samtal har varit aktuellt. Detta är anledning till att jag inte skrivit så mycket, dock inte till mina dåliga morgon tider. Men jag måste ändra på det, på något sätt skall det gå att ordna upp det igen, jag har kommit in i en period just nu bara som gör att jag inte kan somna på nätterna. Hatar att komma in i såna perioder att inte kunna somna på nätterna, men men det går la att fixa. Men hur? Det är frågan! 


Just nu sitter jag i alla fall här och skriver, snackar med Stina i skype och leker lite med datorn. Läs och följ Stinas blogg; http://livetsomchristina.devote.se/ och försök att få henne att lägga lite mer tid på den :) hahah. 


Men nu skall jag fortsätta och leka med datorn och höra på när hon sjunger i skype "även om jag ofc inte får" men jag gör det ändå, plus hon vet jag är i skype så :) hahah. 


Ni får ha det så bra, skall försöka somna i tid ikväll, så jag vaknar tidigt imorgon och kan lägga ett inlägg till er, innan jag drar till praktiken. 

Puss o Kram på er, mina vänner, läsare och följare xD

Ovido - Quiz & Flashcards