Ich bin mir selbst!

Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Hej igen :)

Av Teddy - 13 januari 2013 18:32

Här är jag igen, äntligen tillbaka. Jag har dock inte varit i kyrkan idag, som jag sa, men fick lite annat att göra istället. Jag försökte få igån ett högtalarsysten, men det går fan inte att få igång något utan strömkabel, det är hopplöst. Hur kan en kabel bara gå upp i rök? Jag har letat i princip i hela lägenheten, men den finns ingenstans, fattar inte att saker bara försvinner. Men ja, den kommer la fram igen, får jag hoppas. Annars är det bara till att köpa en ny kabel, det är ju ett bra system, vill fan ha igång det :). 


Jag har ju även satt en ny header här, inte så bra, men det kommer en bättre. Men måste först ha ett bättre progam, väntar tills en viss person skall svara, så kommer det en bättre :). 


Men mycket mer har jag inte gjort, har mest suttit vid datorn :) hahah. Men jag har i alla fall inte sovit, så det är bra, kanske man kan somna lagom tid ikväll. Har lite att fixa imorgon och på tisdag är det praktik som gäller. Fyfan alltså vad skönt det skall bli, och kul för den delen med, det är så jävla härligt gäng man är med på jysk. Så det är perfekt, just nu känns det som det inte kan bli bättre, eller ju kanske. Men mitt liv är relativt bra nu ändå, jag är lycklig i alla fall, och det är huvudsaken. Känns skit bra :) :). 


Men nä nu har jag inte mer till er, bjuder på en liten text också, sen får ni ha det så bra allihop! 

VI höres snart igen Kram på er allihop :)


Kan inte låta bli att tänka.

Kan inte låta bli att längta.

Kan inte låta bli att drömma.

Min kropp den är kall.

Min själ den är död.

Men när jag ser dig så slår mitt hjärta.

Mina ögon dem glittrar.

Min kropp den pirrar.

Du är den jag vill ha, du är den som får mig le.

Du har fått mig leva på nytt.

Du är min ängel.

Fått mig upp ur en grav så mörk och tom.

Jag gillar mina känslor, jag gillar dig.

Jag gillar när du ser på mig.

Du får mig till en plats, som jag inte trodde fanns mer.

Du får mig åter igen le, efter en mörk och kall stig.

Du är underbar, min underbara ängel är du.

Säg att du inte lämnar mig, säg att du finns där för mig.

Jag vill inte tillbaka ner, tillbaka till den mörka grav.

Om bara du och jag kunde leva ihop.

Kunna ligga dagarna igenom bredvid varandra.

Du finns för mycket i mitt huvud, du är en ängel.

Jag gillar dig, min bästa ängel.

Glöm aldrig att jag finns, glöm aldrig mina ord!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teddy - 28 mars 2013 23:10

... Japp ni läste rätt! :)   Jag flyttar från "t3ddy.bloggplatsen.se" till min nya blogg "http://teddygk.blogspot.se/" .. Det blir ett helt nytt liv och nya utmaningar. Plus att det blir nya överaskningar till er...   Så från o med nu är de...

Av Teddy - 28 mars 2013 23:10

... Japp ni läste rätt! :)   Jag flyttar från "t3ddy.bloggplatsen.se" till min nya blogg "http://teddygk.blogspot.se/" .. Det blir ett helt nytt liv och nya utmaningar. Plus att det blir nya överaskningar till er...   Så från o med nu är de...

Av Teddy - 8 februari 2013 06:56

Idag är det äntligen fredag och helgen är hos oss. Klockan är nu 06:44 och jag är vaken, faktiskt ganska pigg, ovanligt pigg faktiskt. Jag har sovit i drygt tre timmar, jag hatar att inte kunna somna på kvällarna, när man skall upp dagen efter. Men n...

Av Teddy - 7 februari 2013 19:57

Jag är nu åter här igen, efter drygt en vecka, men jag har inte riktigt haft tid, att skriva varje dag. För det första så har jag praktik varje dag, plus att jag vaknat ungefär en timme innan jag skall börja, vilket jag måste ändra på. Ändrar jag på ...

Av Teddy - 31 januari 2013 21:01

Nu har jag varit olydig igen, har inte bloggat på lite mer än en vecka, närmare bestämt sen tisdagen den 22:a januari.    Men jag har haft mycket att göra nu med praktiken och möten. jag har även sökt till Uppsal universitet, som jag kötat om nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards