Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av Teddy - 22 januari 2013 07:49

Då var det Tisdag idag och ännu en jobb dag, eller ja praktik, men i princip samma sak. Nu sitter jag här och röker en cigg o vaknar till liv. Sen blir det dusch, lita frukost och sedan dra till bussen.. om inte pappa kör mig idag igen :). 


Jag hämtade min laptop igår också, känns jävligt gött att ha den hemma igen. Den mår i alla fall bra igen, efter att ha varit inlagd i lite mer än en vecka :( hahah. 


Nu har jag inte mer tid, annars hade jag kunnat skriva mer, men måste göra mig i ordning. Annars kommer jag försent och det vill jag inte. Måste sköta mig, så jag kan få ett arbete någon dag :). 


Ha det så gött allesammans o kram på er :) Vi hörs... :)

Av Teddy - 22 januari 2013 07:49

Då var det Tisdag idag och ännu en jobb dag, eller ja praktik, men i princip samma sak. Nu sitter jag här och röker en cigg o vaknar till liv. Sen blir det dusch, lita frukost och sedan dra till bussen.. om inte pappa kör mig idag igen :). 


Jag hämtade min laptop igår också, känns jävligt gött att ha den hemma igen. Den mår i alla fall bra igen, efter att ha varit inlagd i lite mer än en vecka :( hahah. 


Nu har jag inte mer tid, annars hade jag kunnat skriva mer, men måste göra mig i ordning. Annars kommer jag försent och det vill jag inte. Måste sköta mig, så jag kan få ett arbete någon dag :). 


Ha det så gött allesammans o kram på er :) Vi hörs... :)

Ovido - Quiz & Flashcards