Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Teddy - 19 januari 2013 18:30

Jag ber om ursäkt för igår, men hade ganska mycket annat att stå i. Jag ringde försäkringskassan, hjälpte en kompis, plus att jag håller på med ett serverbygge på datorn. 


Men i alla fall, jag är här nu och idag har jag städat o storrensat ALLT, har hållit på sedan drygt 7 i morse ;), Skall jag vara riktigt ärlig, så är jag la inte riktigt färdig än. Men nu får det räcka för idag, har nån låda kvar att gå igenom, men det får bli imorgon. Skall även gå ner i källaren och se om där står nån låda, annars så kan kablar promenera, för här är dem inte. Men som sagt, ALLT HAR EN NATURLIG FÖRKLARING, så dem kommer la fram "hoppas jag". 


Nu skall jag i alla fall inte göra så mycket, blir att sitta och bygga på servern. Bygger servern på en ISP server, fast dold och skyddad av HIPS "Host Intrusion Prevention System", för er som inte vet vad det där kan jag nog lägga upp lite mer info senare, men det blir när jag är klar med det jag skall göra. Är inte expert på området själv, men kan tillräckligt för att utforska o borra mig inåt :).

 

Nu har jag inte mycket mer att skriva till er.

Ni får ha det så bra, så höres vi, kram på er allihop :)

 

Bjuder på en sång om dagens samhälle ... 

Ovido - Quiz & Flashcards