Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Teddy - 11 januari 2013 21:39

Nu är man här igen och idag på min stationära. Lämnade in min bärbara igår och det bästa med allt är, min bror var med mig, så slapp min mor :) hahah. Så nu har man ingen bärbar, eller ju har min systers förtillfälligt, men det är mer för att jag skall fixa så hon kan få tillbaka den. Men det går ändå, jag har ju min stationära, så jag dör inte i alla fall. Denna är heller inte världens bästa, skall uppdatera den, efter att en viss person har gjort en uppdateringslista till mig. Jag är inte den bästa på hårdvara precis, men mjukvaran kan jag, det är huvudsaken :). Okej, jag kan väl sätta ihop en dator också, men det är delarna. Jag vill gärna ha det bästa, samtidgit som min plånbok vill ha det billigaste, så vi är inte överens där riktigt. Men efter mycket övervägand, så har jag förståt, att jag får försöka hitta billiga bra komponenter. För hur det än är, så är det plånboken inte jag, som har sista viljan. Så därför skall min kompis göra en uppdaterings lösning, som min plånbok, och även jag gillar :). 


Men mer har jag inte hittat på idag, jag har sovit på natten, samtidigt som jag sovit halva dagen. Fattar inte hur jag kunnat vara så trött, eller ja, hur jag har kunnat sova så mycket. Har inte sovit så.. *tänker*.. jag kommer inte ens ihåg. Så länge sedan är det! hahahah :)


Men ja, nu skall jag fortsätta rensa och kolla vad jag har i min stationära dator. Sen blir det..... vet jag inte än :).

Kramisar på er alla :) 

Ovido - Quiz & Flashcards