Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 12 januari 2013

Av Teddy - 12 januari 2013 02:50

Hejsan mina kära vänner, här är jag nu igen, denna sena timme. Jag sitter, som jag skrev i förra inlägget, och går igenom min stationära. Jag hittade register, och koder, vilket lede mig fram till en kartong jag har under sängen. I denna så hittade jag massor av dikter och texter. Jag tänkte att jag lägger upp en till er, dock bara på 5 rader, men jag tycker den är bra. Denna hade sin betydelse, när jag skrev den, men det går jag inte in på just nu. 


Men här har ni den och ni får även en passande låt, att lyssna på :)

Puss Och Kram och natti natti :)


Jag vill tro att du skall bli min.

Jag vill tro att du skall älska mig.

Jag vill tro att du är den jag skall leva med.

Jag vill tro att du är min skatt.

För att för mig är du min ängel, min skatt, mitt allra största hjärta.

Ovido - Quiz & Flashcards