Ich bin mir selbst!

Direktlänk till inlägg 21 januari 2013

God Morgon, Måndag här igen

Av Teddy - 21 januari 2013 07:41

Då var det måndag igen och ännu en vecka i helvetet. Nä skoja bra, skall bli sköj den vecka också, får vi hoppas :). Nu sitter jag här och har precis ätit lite frukost, sitter nu och väntar ut tiden lite sen blir det duschen. Sedan blir det att ge sig av mot bussen, för att åka till praktiken. 


I helgen har jag faktiskt varit jävligt duktig, kanske lite osocial, men jävligt dukitgt. Har städat och rensat hela helgen, dock så ringde Danne mig i lördags och ville ses för han hade problem me cyckeln, så då träffade jag han också. Lite kul att gå och möta någon för att dem har problem med att sätta på växeln, efter att dem bytat slang, och sedan när man träffar personen så böjer man sig ner och trycker på en "knapp" och sätter i växeln i läget. Så jävla kul att se personens, i detta fallet Danne, ansiktsuttryck :) hahah. Men det är la så, alla kan inte kunna allt. 


Men nu blir det att hoppa in i duschen och sedan klä sig, för att senare gå. Efter praktiken blir det till gymmet, inte för att träna idag, skall ditt och prata med dem om en grej. Tänkte promenera i dag istället, eller mer så här, jag får inte styrketräna denna vecka eftersom jag har spricka i bisepsen. Därför tänkte jag promenera hemåt från praktiken istället. 


Men vi höres, kram på er allihop :). 

Ni får en låt, som jag lyssnat på nästan hela helgen, men den är sjukt bra!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teddy - 28 mars 2013 23:10

... Japp ni läste rätt! :)   Jag flyttar från "t3ddy.bloggplatsen.se" till min nya blogg "http://teddygk.blogspot.se/" .. Det blir ett helt nytt liv och nya utmaningar. Plus att det blir nya överaskningar till er...   Så från o med nu är de...

Av Teddy - 28 mars 2013 23:10

... Japp ni läste rätt! :)   Jag flyttar från "t3ddy.bloggplatsen.se" till min nya blogg "http://teddygk.blogspot.se/" .. Det blir ett helt nytt liv och nya utmaningar. Plus att det blir nya överaskningar till er...   Så från o med nu är de...

Av Teddy - 8 februari 2013 06:56

Idag är det äntligen fredag och helgen är hos oss. Klockan är nu 06:44 och jag är vaken, faktiskt ganska pigg, ovanligt pigg faktiskt. Jag har sovit i drygt tre timmar, jag hatar att inte kunna somna på kvällarna, när man skall upp dagen efter. Men n...

Av Teddy - 7 februari 2013 19:57

Jag är nu åter här igen, efter drygt en vecka, men jag har inte riktigt haft tid, att skriva varje dag. För det första så har jag praktik varje dag, plus att jag vaknat ungefär en timme innan jag skall börja, vilket jag måste ändra på. Ändrar jag på ...

Av Teddy - 31 januari 2013 21:01

Nu har jag varit olydig igen, har inte bloggat på lite mer än en vecka, närmare bestämt sen tisdagen den 22:a januari.    Men jag har haft mycket att göra nu med praktiken och möten. jag har även sökt till Uppsal universitet, som jag kötat om nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards