Ich bin mir selbst!

Direktlänk till inlägg 17 december 2012

Hälsning från Göteborg!

Av Teddy - 17 december 2012 23:06

Här har ni en kille på 20 år, som är en jäkligt trevlig prick. Han har ett hjärta av guld och är en mycket bra vän, både till mig och många fler. Ni som inte fattar det, ni som hatar honom, jag har bara en sak att säga till er; Ni har aldrig tagit tiden att lära känna honom och ni vet fan inte vad äkta vänskap är. Jag har inte känt, Teddy, särskilt länge. Men jag vet att han är en mycket godhjärtad person som tänker på alla andra, förre han själv. Han skiter i sig själv, bara andra mår bra, så mår han bra. Det brukar han ofta säga, men jag skall säga dig en sak Teddy, du måste börja tänka på dig själv. Att du inte kan det, är en sak, men du måste försöka lära dig. Du mår inte bra inombords, det ser jag och många andra också. Vi tycker extremt mycket om dig och vill du skall må bra. Du håller på att förlora dig själv och det är på grund av din omtanke till alla andra. Skit i dem som hatar dig, skit i dem som inte fattar vilken underbar person du är. Du har ett hjärta av guld, men du måste börja leva, börja tänka på dig själv också. Du måste inse att du inte behöver tänka på alla andra, förre dig själv. Det är extremt viktigt att du gör, för annars kommer det sluta dålig.


Som sagt till er som inte känner honom, hatar honom eller bara inte tagit er tid att lära känna honom; Teddy är en person som får folk att le genom att bara finnas där, om man bara tar sig tid att lära känna honom ordentligt. Så alla ni som inte fattar vilket gott hjärta Teddy har, ni kan fan bara försvinna från hans liv. Han behöver inte er mer, PUNKT SLUT!


P.S Jag heter Frida, 19 år, och bor i GBG. Är en bra vän med Teddy. Jag fick dock tjata mig till att han skulle ge mig lösenordet till bloggen, lockade han lite också kanske, hihih.

Teddy detta kommer från mitt hjärta, till dig! Du är bäst och vill bara du skall veta det, kram på dig!



Jag fick, efter lite övertygelse, en bild att lägga upp. Ha det nu så bra allesammans och hoppas ni följer hans blogg. Jag skall dra han i örat, så han bloggar varje dag !! 


Här kommer bild på snyggingen som skriver här i vanliga fall..  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teddy - 28 mars 2013 23:10

... Japp ni läste rätt! :)   Jag flyttar från "t3ddy.bloggplatsen.se" till min nya blogg "http://teddygk.blogspot.se/" .. Det blir ett helt nytt liv och nya utmaningar. Plus att det blir nya överaskningar till er...   Så från o med nu är de...

Av Teddy - 28 mars 2013 23:10

... Japp ni läste rätt! :)   Jag flyttar från "t3ddy.bloggplatsen.se" till min nya blogg "http://teddygk.blogspot.se/" .. Det blir ett helt nytt liv och nya utmaningar. Plus att det blir nya överaskningar till er...   Så från o med nu är de...

Av Teddy - 8 februari 2013 06:56

Idag är det äntligen fredag och helgen är hos oss. Klockan är nu 06:44 och jag är vaken, faktiskt ganska pigg, ovanligt pigg faktiskt. Jag har sovit i drygt tre timmar, jag hatar att inte kunna somna på kvällarna, när man skall upp dagen efter. Men n...

Av Teddy - 7 februari 2013 19:57

Jag är nu åter här igen, efter drygt en vecka, men jag har inte riktigt haft tid, att skriva varje dag. För det första så har jag praktik varje dag, plus att jag vaknat ungefär en timme innan jag skall börja, vilket jag måste ändra på. Ändrar jag på ...

Av Teddy - 31 januari 2013 21:01

Nu har jag varit olydig igen, har inte bloggat på lite mer än en vecka, närmare bestämt sen tisdagen den 22:a januari.    Men jag har haft mycket att göra nu med praktiken och möten. jag har även sökt till Uppsal universitet, som jag kötat om nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards