Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Teddy - 18 december 2012 09:44

Nu är det jag själv som skriver här, igår var det ju Frida från GBG. Det blev lite anorlunda läsning för er kanske? eller? Hon tjatade, så jag skulle ge henne lösenordet, så hon kunder skriva. Hon är en övertygande kvinna, vet inte om det är allmänt göteborgstösser, eller om det är alla.. hahahaha  . Men men ni fick i alla fall nåt att läsa, det var la bra. 

Nu måste jag blogga varje dag också, annars har jag snart inga öron mer, eftersom hon lovade att hon skulle komma ner och dra mig i öronen. Ni vet med mina känsliga öron, så vill jag ju inte det.. snyft snyft   . Så det är la bara att skriva här varje dag, så är hon nöjd och alla ni andra också. För jag vet ju dock hur tråkigt det är att läsa en blogg, om inte innehavaren skriver något, att läsa. Det är inte kul! Men jag lovar er att jag skall bli bättre nu. 


Annars har det inte hänt så mycket under dem senaste dagarna, mer än att man varit i Borås, som ni alla vet redan. Men det var faktiskt sköj och jag ber tussen gånger om ursäkt att jag inte uppdaterade er. Men vi gjorde massa saker hela tiden och på kvällarna/nätterna var man faktiskt lite små trött. Men nu är jag här och nu skall jag börja uppdatera minst en gång om dagen. 


Min plan om att byta bloggportal, skall nog snart sättas i värket. Jag hittat några intressanta bloggportal, som några andra just nu sitter och går igen. Inga namn avslöjas och inga planer avslöjas heller. Jag kan bara säga en sak, och det är, när jag skall byta så kommer ni få reda på det. Denna blogg kommer även fortfarande var öppen ett tag, med information o läng till den nya då. Men mer om det kommer, när det är dags   . 

'

Ha det nu så bra, så hörs vi om en stund igen, eller senast imorgon.. Bjuder på en låt också! HA DET NAJS     

Ovido - Quiz & Flashcards