Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 19 december 2012

Av Teddy - 19 december 2012 13:36

Glömt att när du publicerar inlägg på min blogg så visas det på min facebook.. glömt detta ? 


Men jaja.. det gör la inget om du skriver lilla Frida. Men jag förstår inte hur det kan vara roligare att skriva på min blogg, än att skaffa en egen?! Du en knäpp brud, men ah oj glömde, du e ju från GBG. 


Men ja nu när hon har skrivit och lovat att jag ska skriva om vad jag gjort. så får jag la göra det också.   

Inte för jag har hittat på mycket.. Igår var jag förvisso ute me Robin och körde lite moped o vi satt även på entre lite, efter att han handlat skor. Annars har jag inte hittat på mycket mer, är sjukskriven, så får inte gå till praktiken iheller. Eller ja, får och får, som min läkare sa han kan inte tvinga mig men han råder mig att inte göra det det. Så får la lyssna på honom då.


Men ja nu har jag inget och skriva.. Och hade inte Frida varit här inne o jag sett det på min facebook, så skall jag lugnt erkänna, att jag nog inte skrivt. I alla fall inte just nu.. hahaha! Men men nu har jag skrivit, men nu har jag inget mer att skriva. 


Men eftersom lilla Frida nu la upp en låt om göteborg, så får jag la lägga upp en låt om henne   hahaha..


Så njut av denna låten och ha dett så bra.. SÅ HÖRS VI, PUSS OCH HAJ PÅ ER ALLA     

Av Teddy - 19 december 2012 13:10

Då var det Frida från Göteborg här igen. Vet inte riktigt om jag får skriva idag, men jag gör det ändå. Teddy verker lita på mig i alla fall, eftersom han bytade inte lössen, sen jag sist fick det. Så då är det la inget som hindrar mig, från att skriva här    thihih.


Nej jag bara skojar lite med Teddy, han vet nämligen inte om att jag skriver just nu, så skall bli intressant o se hur mycket han kollar sin egen blogg egentligen. Eller vad säger ni andra? Skall det inte det. 

Jag kan ju dock inte skriva vad Teddy har hittat på med, för det vet inte jag. Men jag kan ju skriva lite om oss i Göteborg? eller nej, kanske inte. Orkar inte skriva allt om GBG, det hade blivit alldeles för mycket. 

Teddy tycker föresten att jag skall skapa en egen blogg, men det pallar la inte jag. Jag orkar inte sitta o skriva egen blogg, mycket roligare att sitta och skriva här. HAHAHA 


Aja men nu orkar jag inte skriva mer, Teddy kommer la in sen och skriver va han hittat på med. Annars så skall jag dra han i örat   och smiska han ordentligt    thihihih. 



Ni får la ha en goo götebörgs låt av mig.. sen får ni la ha det så gött     

Ovido - Quiz & Flashcards