Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Teddy - 11 december 2012 07:45

Denna tidiga timme sitter jag nu och skriver till er, men det är bara för jag är vaken. Jag sitter alltså inte i sömnen, eller kanske, jag vet inte. Men jag tror inte det, jag lever alltid ändå i en drömvärld. Men jag är vaken, jag lovar att jag är. Men men nog om min drömvärld, vaken eller inte?! 


I helgen har jag gjort lite, men absolut nästan ingenting. Hur gick det där ihop? Inte vet jag, vet ni?! 

Man ja, något gör man ju alltid, även om det är spännande eller inte. Så nog fan gör man något. Jag har mest suttit hemma vid datorn, kötat lite på skype och lur. Skrivit på msn och ja det är la ungefär det jag har gjort i helgen.


I lördags så bråkade jag dock med den jag älskar med i världen, det slutade med att hon dumpade mig och att jag stack till eslöv och var lite me Tobias. Det blev dock lite värre, att han sedan snackade med henne, men jag var med honom i alla fall någon timme. I söndags så var jag hos henne och bara hämtade lite grejer och sen fortsatte vi o tjafsa lite på skype under kvällens gång. 


Men igår var jag där hemma igen, ofrivilligt eller frivilligt, kan diskuteras. Men jag hade lovat Tobias att han skulle få ett packe cigg av mig, så jag var tvungen att komma ditt, eftersom han just då inte kunde gå ut. Inte för att jag sa särkilt mycket, men Louise kom till mig. Om det hände mycket, kan också diskuteras. Hon låg i alla fall och blåste i min mun och det sluttade med en puss, eller ja, några pussar. Sedan gick vi till hemköp och träffade även Robin, ovh han o jag, gick sedan till triangeln o vi hamnade på mc donalds. Han gav mig en julklapp via facebook, det blev en glass   hahaha. 

Men som sagt, jag var på dammfri och vi pratade, eller ja, kysstes lite. Som sagt även om jag var tvecksam att ens gå ditt, så var jag glad att jag gjorde det  


Imorgon skall man i alla fall upp till Borås. Fyfan vad det skall bli sköj, och även röj. Hade man kunnat varna hela Borås, så hade nog en varning varit på sin plats nu  hihihihi.. Nej bara skoja, men skoj skall vi ha det. Hur nyckter man kommer vara, vet e fan, eftersom jag ha lite dryckesvaror med mig. Men jag skall i alla fall "försöka" att klara mig på gatan  hahaha. Nej skämt o sidor, vi skall inte bli packade iheller. Vi ska enbart har det sköj, snacka skit och umgås. Men jag är hemma på lördag igen eller tidig söndag, det beror allt på värdert det.. 


Men men nu har jag inte mycket mer att skriva. Eller ju, kan skriva att det var andra advent, i söndags, för er som inte visste. Inte för jag tror någon missar det, men man vet ju aldrig. Någon som sitter och läset detta nu, kanske tänker "FAN JAG MISSADE DET". Då är det ju bra att skriva ut så "extremt viktiga nyhter" på bloggen, hahahah.. 


Men ja, nu skall jag göra lite annat, först vakna till liv ordentligt dock. Men sedan skall jag ner till socialen och sedna skall jag hämta upp min väska från källaren, så man kan ha lita ombytte me till borås staden.


Men nu får ni klare er själva en stund    . Men var inte ledsna för det jag kommer tillbaka, var så säkara på det. Så lätt slipper ni inte mig.. hihihih  


Gå in och lyssna lite på musikhjälpen; http://www.svtplay.se/video/901974/11-12-00-00 

Ovido - Quiz & Flashcards