Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Teddy - 4 december 2012 20:32

Ja inte vet jag, men jag går enligt min almancka.. hahaha.   


Whatever.. välkommen in vilket fall som helst!


Idag har jag inte gjort så mycket, ringde och sjukade mig från praktiken, för att jag kände mig allmänt konstig och hade ont i min stackars hals. Men imorgon skall jag ditt, så då har man nåt att göra  . Annars har jag bara suttit hemma med älskling och inte gjort så mycket, mer än att vi suttit vid varsin dator.. hahah. Okej vi lagade mat också och ja, vi har faktiskt pratat med varandra också. Men annars har jag suttit vid datorn, och gått igenom min externa. Det är alltid lika kul, för man hittar alltid nåt roligt där. Jag läger upp en text som jag skrev 27 maj 2011, den handlar om dig älskling, Louise! Men vi var dock inte ihop när jag skrev den, så ni tänker på det, ni som läser den. Vi var enbart vänner när den skrevs, sen att jag kanske hade känslor, det är la en annan sak.  


Men men jag har i alla fall inte gjort något mer, och nu kommer jag heller inte på mer att skriva. Jag skulle lagt upp ett recept, men av olika anledningar så kan jag inte det just nu. Så håll till godo med denna text så länge;


Dina ögon är som glitter, varje gång du ser på mig lyser jag upp. Dina händer är som trollstavar, varje0 gång du tar på mig blir jag förtrollad. Du är den vackraste flicka jag sett, du är som en ängel som landat. Mina läppar är döda, men när jag ser dig, ler dem. Du får mig känna en varm puls inombords, en våg av lycka strömmar igenom mig, när du är närheten. Jag vet inte vad som händer, jag vet inte vad som sker. Men min själ dör, när du går från mig. Jag drömmer att du står vid min sida, men det var bara en dröm.


Inte den allra bästa kanske. Men nu säger jag tack o hej för denna gången och på återseende... 

Ovido - Quiz & Flashcards