Ich bin mir selbst!

Direktlänk till inlägg 3 december 2012

Måndag igen ...

Av Teddy - 3 december 2012 08:16

Hej Hej och hemskt mycket Hej   


Jag, Teddy 20, erkänner härmed för er att jag har varit slarvig. Jag har inte bloggat sedan, Måndagen den 24 september, och det är inte helt okej. Men nu skall jag försöka få upp bloggande på topp igen, plus att jag antagligen inom snar framtid kommer flytta min blogg till annan portal, men det får ni veta mer om i god tid. 


Men men, annars är det godmorgon nu och jag skall snart röra mig till bussen, för att åka till jobb/praktiken. Har nämligen fått en arbetspraktik på jysk ute vid stora bernstorp. Om det sedan leder till fast anställning, kan nog bara gud svara på, men jag hoppas på det. Fast att jag egentligen vill jobba med barn, så blir jag så jävla glad om jag får anställning på jysk, ett jobb är liksom alltid ett jobb, hur mycket man än vill jobba med nåt annat egentligen. Jag vill även, så fort jag har pengar, plugga till jurist/advoket. Men att plugga, kostar en hel del pengar, så som sagt "det får i såfall bli när jag har sparat lite"..   


Men nu har jag faktiskt inte mycket mer tid på mig, så måste tyvärr avsluta redan nu. Hade kunnat sitta och skriva betydligt mycket mer till er, men ett sådant inlägg får ni i såfall ha när jag slutat och kommit hem. För nu måste jag dra till bussen annars kommer jag försent och det vill jag absolut inte göra. 


Så ha det gött och hoppas nu jag får tillbaka alla mina trogna läsare, efter detta oförutsäga bloggpausen som jag haft. Lovar att det inte skall hända igen, i alla fall inte utan att i god tid meddella er. Men som sagt jag ska skärpa mig och ett större inlägg kommer senare under dagen, så håll utkik, så missar ni inget. 


HA DET GÖTT SÅ LÄNGE.. SÅ HÖRS VI SENARE   

 
 
Ingen bild

Carina

3 december 2012 13:27

Yippii. Blir det moncei?

 
Admin

Admin

3 december 2012 16:14

Kanske, kanske inte.. Det lär du märka :)

http://t3ddy.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teddy - 28 mars 2013 23:10

... Japp ni läste rätt! :)   Jag flyttar från "t3ddy.bloggplatsen.se" till min nya blogg "http://teddygk.blogspot.se/" .. Det blir ett helt nytt liv och nya utmaningar. Plus att det blir nya överaskningar till er...   Så från o med nu är de...

Av Teddy - 28 mars 2013 23:10

... Japp ni läste rätt! :)   Jag flyttar från "t3ddy.bloggplatsen.se" till min nya blogg "http://teddygk.blogspot.se/" .. Det blir ett helt nytt liv och nya utmaningar. Plus att det blir nya överaskningar till er...   Så från o med nu är de...

Av Teddy - 8 februari 2013 06:56

Idag är det äntligen fredag och helgen är hos oss. Klockan är nu 06:44 och jag är vaken, faktiskt ganska pigg, ovanligt pigg faktiskt. Jag har sovit i drygt tre timmar, jag hatar att inte kunna somna på kvällarna, när man skall upp dagen efter. Men n...

Av Teddy - 7 februari 2013 19:57

Jag är nu åter här igen, efter drygt en vecka, men jag har inte riktigt haft tid, att skriva varje dag. För det första så har jag praktik varje dag, plus att jag vaknat ungefär en timme innan jag skall börja, vilket jag måste ändra på. Ändrar jag på ...

Av Teddy - 31 januari 2013 21:01

Nu har jag varit olydig igen, har inte bloggat på lite mer än en vecka, närmare bestämt sen tisdagen den 22:a januari.    Men jag har haft mycket att göra nu med praktiken och möten. jag har även sökt till Uppsal universitet, som jag kötat om nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards