Ich bin mir selbst!

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2012

Välkommen Välkommen !!

Av Teddy - 8 augusti 2012 15:54

Detta är mitt första, men knappast sista, inlägg på denna blogg. 


Jag kommer uppdatera minst 1 gång om dagen, om inte mer.

Jag kommer skriva om allt mellan himmel och jord, men mycket kommer nog att handla om mitt eget liv som ung och arbetslös, mina erfarenheter om att vara arbetslös. Men jag kommer också skriva mycket om världen & samhället, eftersom jag gillar att hålla mig uppdaterad, om vad som händer. 


Jag kommer även lägga ut bilder, filmer, länkar och annat kul.

Jag uppskattar även om ni hör av er med tips om vad jag kan skriva och berätta om. Eftersom bloggen är till er, mina kära läsare, så är det också ni som ska bli underhållna och gilla att läsa det jag skriver.


Men nu ska jag uppdatera mig själv lite, så nu får ni inget mer på detta första inlägg. Men mer kommer inom kort, det lovar jag er alla! 


Kram & Puss & Hejdå ;)


Har så roligt med denna låt så länge ;) Den är så jävla skön !!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Teddy - 28 mars 2013 23:10

... Japp ni läste rätt! :)   Jag flyttar från "t3ddy.bloggplatsen.se" till min nya blogg "http://teddygk.blogspot.se/" .. Det blir ett helt nytt liv och nya utmaningar. Plus att det blir nya överaskningar till er...   Så från o med nu är de...

Av Teddy - 28 mars 2013 23:10

... Japp ni läste rätt! :)   Jag flyttar från "t3ddy.bloggplatsen.se" till min nya blogg "http://teddygk.blogspot.se/" .. Det blir ett helt nytt liv och nya utmaningar. Plus att det blir nya överaskningar till er...   Så från o med nu är de...

Av Teddy - 8 februari 2013 06:56

Idag är det äntligen fredag och helgen är hos oss. Klockan är nu 06:44 och jag är vaken, faktiskt ganska pigg, ovanligt pigg faktiskt. Jag har sovit i drygt tre timmar, jag hatar att inte kunna somna på kvällarna, när man skall upp dagen efter. Men n...

Av Teddy - 7 februari 2013 19:57

Jag är nu åter här igen, efter drygt en vecka, men jag har inte riktigt haft tid, att skriva varje dag. För det första så har jag praktik varje dag, plus att jag vaknat ungefär en timme innan jag skall börja, vilket jag måste ändra på. Ändrar jag på ...

Av Teddy - 31 januari 2013 21:01

Nu har jag varit olydig igen, har inte bloggat på lite mer än en vecka, närmare bestämt sen tisdagen den 22:a januari.    Men jag har haft mycket att göra nu med praktiken och möten. jag har även sökt till Uppsal universitet, som jag kötat om nu ...

Ovido - Quiz & Flashcards