Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 10 augusti 2012

Av Teddy - 10 augusti 2012 12:51

Hejsan svejsan   


Nu är det fredag igen och jag ska snart dra och träna bort magen. Men sedan blir det väl att gå hem eller träffa någon och dra till dem istället. Men det får vi se när jag tränat.. 


Men som ni säkert ser, så har jag, ändrat lite i menyraden. Plus att jag har lagt till en gästbok, så om ni vill skriva något eller bara starta en konversation, så gå in i gästboken via menyraden.

 - Men viktigt viktigt!! I MIN GÄSTBOK SKA INGEN SKRIVA NÅGOT TASKIGT ELLER KRÄNKA NÅGON ... 

   Den som bryter mot den väldig enkla regeln, kommer bli blockerad från att i framtiden kunna skriva i gästboken   igen.


Men men, nu får ni ha det så gött. Så återkommer jag igen när jag har något roligt att säga till er XD 


PUSS & KRAM MINA SKÖNA LÄSARE .. 



Fredagsblod med Perikles! Håll till godo och ha det gött så länge ... 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards