Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Teddy - 11 augusti 2012 19:17

Tjena tjena..   


Va händer i stora världen idag?! Inte fan vet jag, hahaha..

Det ända jag vet är att jag har fruktansvärt mycket träningsvärk, fattar inte varför, för så mycket körde jag inte på i gymmet igår?! Men men, det går la över någon gång i framtiden, men när vet det fan. 


Vad har jag annars gjort idag? Nej inte mycket, suttit och snackat med en och samma kompis i telefon sen jag vaknade vid fyra. Sen även suttit och drygat vid datorn och snackat med folk på den också. Men nu funderar jag nästan på att sticka ut och ännu mer funderar jag på att sticka till söderkulla, för att ta ett allvarlig snack med en person där! Fattar inte varför man håller på med andra, så som visa folk gör i denna vår värld?! Har inte folket något bättre för sig eller vill dem helt enkel skapa problem?! Jag börjar fan undrar.. 


Men som sagt, vi får se vad som händer, just nu ska jag väl sitta och snacka lite till med han som jag snackat med hela dagen nu. Sen om jag går ut, så blir det väl att jag i alla fall träffar lilla lollo :) och vad vi då gör vet e fan?! Men mer kommer, får väl lägga ut ett inlägg till, om jag nu hittar på nåt..


Annars så får ni nu har det så bra.. så återkommer jag så fort jag har mer till er   

'


PUSS & KRAM & HEJSVEJS .... 


Håll till godo med den pokemon låt.. som jag suttit och lyssnat på hela tiden nu i två timmars tid !!   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards