Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Teddy - 25 augusti 2012 12:46

Hejsan hejsan.. nu är jag tillbaka igen. Jag har haft en liten paus i mitt bloggande, mest för att tänka och fundera på vad jag vill med mitt liv. Jag tror nog jag har kommit på det nu och kommer kämpa, verkligen kämpa, tills mitt mål är nått.


Jag har även suttit och rensat min externa, men det var inte bra.. Hittade massa gamla texter som fick mig att nästan börja gråta. Att jag har kunnat skriva så, det är svårt att förstå?! Om jag bara fick en enda önskan, så skulle jag vilja ha tillbaka mitt sinne för skrivandet igen. För ett block och en penna i mina hand, en vacker plats i min ensamhet, det är något som är sååå skönt. Bara sitta, utan att bli störd, och bara tänka o skriva! Det är något som jag gillar att göra, eller gillade.. jag har ju tyvär tappat en hel del av det sinnet. Jag kan inte skriva på samma sätt längre. Jag menar förr så kunde jag dikta, texta eller bara skriva ner allt jag hade i mitt huvud. Men nu kan jag int detta längre och varför, undrar jag?! FInns där en gud i himelen, så snälla gör så att mitt sinne kommer tillbaka. Jag älskar att skriva och det gör mig lugn i kroppen. Att skriva ut det jag har, har alltid varit lättare för mig, än att prata ut det. 

Jag lägger en liten text, som jag textat, så kan ni själv se vad ni tycket.. Det är inte den bästa, men när jag skrev den så var jag så jävla förälskad i en tjej, som fan inte ville ha mig eller va vet jag?! Jag berättade ju aldrig för henne vad jag kände.. Jag bara skickade henne texter och dikter.. XD 


Jag vill visa min kärlek till dig...

Men vet ju inte hur?!

Jag vill ge dig den största och vackraste bukett röda rosor!

Men jag har ju inte råd.

Jag vill göra en resa med dig till den underbaraste plats i denna vår värld!

Men pengarna finns ju ej.

Jag hade kunnat bjuda dig på bio!

Men har ju problemet att välja film.

En god middag på restaurang hade ju ej varit fel!

Men är du allergisk? Det vet jag ej..

Men jag älskar dig så mycket, att jag vill ge dig hela världen!

Men den är för stor för att slå in.

Jag försökte posta mig själv, men gick ej in i brevlådan.

Det enda jag kan, det är att posta detta brev. Det är litet nog att få plats i den lilla brevlådan..

Men nästa gång du och jag möts, kommer du få veta att du är mitt allt!


Jag älskar dig min underbaraste och vackraste flicka som någonsin vandrat runt på denna vår jord. Du kommer alltid ha den största plats i mitt hjärta, för den platsen är ej till salu. Den kommer aldrig bli ledig, oavsett om du vill ha mig eller ej, så kommer den aldrig bli ledig. Den är reserverad till dig nu och för all framtid.


I love you my girl. You and me forever!  


Som sagt.. den är inte den bästa. Men det är detta jag menar med att släppa ut sina tankar i skrift, om man är för blyg. Jag kan bara inte göra det längre, kan inte skriva likadant som jag gjorde då. Jag försöker och gör allt för att jag ska få tillbaka mitt sinne för skrift, men de kommer inte tillbaka, och det gör mig så ledsen. 


Nu över till vardagen lite.. Fredagen den 17:e augusti, var jag uppe på malmöfestivalen och såg perikles. Dem är så sjukt jävla bra och dem har ett sjuhelvetes tryck på scen, när dem väl sätter igång. 

Jag var även och såg Kapten Röd, Torsdagen den 23:e augusti. Han har också ett jävla bra tryck och fast att det regnade rätt kraftigt, stod man kvar. Trycket han levererar, gör att man INTE KAN gå där ifrån. Min skjorta var riktigt dygnsur, den var helt genomblött.. Men vad gör väl det när det är en så bra artist/rappare på scen. 


Men annars har jag inte gjort något specielt under min bloggpaus och nu har jag heller inte mer att skriva till er just nu.. Men återkommer?! Jafan, det kan ni tro att jag gör! Tänker inte ta mer paus nu ... 


PUSS PUSS och KRAM XD

Mina underbara följare !!


Njut med lite Kapten Röd så länge ...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards