Ich bin mir selbst!

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Teddy - 26 augusti 2012 19:22

Hejsan på er igen ..


Vad händer idag?! Nja, inte mycket, vad jag vet i alla fall. Jag sitter och gibbar L4D. eller ja, nu sitter jag och skriver här förvisso. Men annars har jag inte gjort något speciellt idag, förutom att suttit och rensat lite bland mina papper, men det är ju inget roligt. 


Annars längtar man bara tills imorgon, så man kan få sina efterlängtade pengar av SOCIALEN .. XD 

Längtar dock även tills nästa lördag, för då fyller mr Teddy år XD. 20 år av mitt liv har flygit iväg den första september, men vart fan dem har tagit vägen vet det fan?! Det känns som det var igår man gick på dagis.. hahaha! Nej skojar bara, men livet är för kort, åren bara flyger iväg och man har INGEN anning om vart dem tar vägen!! 

Men roligt ska det bli i alla fall, att bli 20, något skoj hittar man la på XD. 


Men men.. nu har ni fått detta lilla idag, är ni nöjda eller?? Nej, klart ni inte är ni vill ju har mer. Det vet la jag också! 

Därför ska jag ge er en liten dikt jag skrivit, så kan ni läsa och se vad ni tycker om den .. 


Försvinner du, försvinner jag.

Blöder du, blöder jag.

Gråter du, gråter jag.

Händer det dig något, så vet jag inte vad jag skulle gjort.

För du är mitt liv och det är dig jag lever för! 


Svaret på frågan, om jag bara skriver texter/dikter om kärlek, är nej! Jag har andra texter också, men jag skriver mest om kärlek när jag skriver.. 


Nu har jag inte mycket mer och skriva om idag, fortsätt gärna skriva till mig, det är väldig tacksamt och få veta om vad ni tycker om mitt skrivande/bloggande! Jag kommer även i framtiden lägga upp frågor och svar, så ni andra får läsa dem också. Men nej, självklart inte dem som är privata!



PUSS & KRAM & BYE BYE..

så ses vi på samma plats snart igen XD

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards